2e Aviatrix mutsje voor L

In de dagen dat ik wachtte wanneer ze nou geboren zou worden, breide ik mijn eerste Aviatrix volgens dit patroon van Just Jussi.
Een bijzondere constructie, volledig aan een stuk heen en weer gebreid van voor tot achter,
waarna je alleen aan beide zijden wat steken hoeft op te nemen voor de oorflapjes.
Naadloos en easy-to-go, daar hou ik van!
Het is ook nog eens een fijn mutsje wat mooi aansluit en dankzij het bandje goed blijft zitten.
Het werd een schattig newbornmaatje:
Die helaas, wat groeien baby’s toch snel, alweer krap word:
Β Dus ben ik maar aan een maat groter begonnen, van dezelfde wol als de slofjes:

Nu alleen nog een mooi knoopje zoeken en aanzetten en t is weer klaar!
Leave a Reply

