Eerste blog knitting Hil

Hallo iedereen,
vandaag start ik mijn eerste blog!
Ik ben Hilde, moeder van 3 kinderen, 2 om voor te zorgen, 1 voor altijd in mijn hart…
Breien is een grote hobby van me, en de kids hebben intussen genoeg spulletjes.
Sinds kort heb ik geen officiële betaalde baan meer, en kan me dus volop op het breiwerk storten!
Daarom leek het me een goed idee te gaan breien voor mensen die dat zelf niet kunnen.
Bij deze open ik dus mijn blog, zodat je mee kunt kijken wat ik allemaal fabriceer.
Zou je ook zo’n fijn paar slofjes, mutsje of iets anders handgebreid willen? Stuur dan een mail naar knittinghil@live.nl

Leave a Reply

